FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tänkte besöka PRQ och har hört dom sitter i "hallen".
Men vilken hall är detta? Jag har hört förr att dom hade en "egen" hall i någon källare (länge sedan på tpb tiden) och att dom sitter i port80's lokaler. rix port80 är nu availo med flera datacenters. Vilken av dem är den som prq har personal i? Hört något om att dom har kontor på en av hallarna. Skicka gärna ett PM om ni inte vill skriva i tråden. Och säg inte "använd sök, googla, ring dom, maila support" för de vägarna har försökts ![]() Senast redigerad av Dennis Holm den 2012-03-28 klockan 00:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Svårt att bara maila och fråga PRQ?
![]() Om dom inte sålt och flyttat så ligger deras serverhall vid ankdamsrondellen i källaren under Lidl. Man kan pröva ringa på porten men bättre boka besök i förväg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Men tack för infon dock, uppskattat. Jag får försöka med det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
De har hyrt in sig på flera ställen men deras egen hall är i Solna som Norman skriver, jag hade även en server i P80:s lokaler på Hammarby Fabriksväg via PRQ. Just att det var hopplöst att få tag i dem när Gottfrid försvann ur matchen var en bidragande faktor till att jag flyttade därifrån. Min ena server gick inte att komma åt på flera dagar och när jag till slut fick tag på någon så hade de nullroutat trafiken till den av misstag när en annan server ddosades.. det var en test/lab-server som tur var.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Var nu i solna och pratade med en trevlig prick som svarade i dörren.
Får se om det ger något, han skulle skicka vidare ett meddelande iallafall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Solna lokalen är riktigt krånglig att hitta till så se till att ni har navigator med er.. en lastkaj /gränd på baksidan av ett hyreshus.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |