FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Min sida är superseg just nu. Har aldrig varit så långsam vad jag vet. Har hört av mig till supporten med adressen så får vi se vad det ger för resultat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Börjar verkligen bli dags på att byta till en annan domänleverantör. Börjar bli ordentligt irriterad nu. Senast redigerad av captaindoe den 2012-02-13 klockan 20:29 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kul och se att Binero verkar ha fått en uppsving och ni på Binero verkar ta tag i allt nu.. Bara att önska er lycka till!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Då hjälper alternativ 2 inte i mitt läge, eftersom ni skickar påminnelser på fakturor på domäner som jag inte ens har kontot.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men jag är fortfarande inte säker på om jag vågar flytta över resten av mina sajter till Binero 2.0-kontot. Finns det verkligen inte något sätt att se om man är nära att slå i taket eller ej? Om det fanns skulle jag kunna flytta en sajt i taget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Stora problem. Mina kunder hör av sig om att det går långsamt. Detta bekräftas av Pingdom.
Men inte nog med det - jag får dessutom 500 Internal Server Error ofta när jag själv provar att gå till mina sidor. Detta fel borde väl inte vara möjligt med er lösning? Jag har kontaktat supporten så får vi se vad som händer... Binerodrift.se säger att det inte är något fel. Är den tjänsten tillförlitlig?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det går rätt trögt på binero och svarstiderna är onormalt höga.
En sak jag märkt är att IE svarar med 500 ISE då den har låg svarstid som inställning. Firefox tex väntar längre på svar. Problemet är inte de vanliga (men korta) driftsstörningarna utan just den generella trögheten. Trist för annars tycker jag de är bra med kontrollpanelen och det administrativa. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad sa supporten då?
![]() |