FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag är en användare och du konkurrent. Och jo, jag är kund hos Binero, men bara med en reklamsida som inte stör mig så mycket om den går ner stup i kvarten.. |
||
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
|
Citat:
Men vilken fin vändning vi fick på tråden, nu klagar vi inte längre på Binero utan på någon annan istället ![]() Senast redigerad av Danielos den 2012-02-16 klockan 17:57 |
|||
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
||||
|
Citat:
Senast redigerad av Danielos den 2012-02-17 klockan 09:11 |
|||
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon annan som upplever stora Sirap problem med nya BINERO 2.0 ?
segt som faan på våran webbsida i mellanåt kan de ta upp till 8 sek att komma vidare. på mailen får jag ofta Timeout, vilket jag aldrig sätt tidigare när man låg på Binero1.0 nån som kan rekommendera bättre webbhotell? |
||
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har varit kund i omgångar hos Binero, Inte för att dem är dåliga eller att saker och ting inte fungerar utan mer för att jag inte haft behov att dem eller andra webbhotell. Jag tycker Binero 2.0 är hur bra som helst, Har upptäckt ett litet strul med uppladdningar via FTP som jag ännu inte haft tid att prata med Binero om men det är inte akut i dagsläget. Jag har inga problem alls med något av de saker du nämner i ditt inlägg inte har jag haft det i version 1.0 heller. Jag har dessutom alla mina domäner via Binero och all admin gällande dessa fungerar utmärkt med. Ibland undrar man om det är skit bakom ratten istället för skit från leverantören. Bara en tanke man får när man läser olika personers inlägg, Nu inte sagt att ditt inlägg är skit men jag hoppas du får lika bra flyt med Binero 2.0 som jag har om du väljer att stanna hos dem. |
||
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Vi hade problem som du beskriver direkt efter "uppgraderingen" till Binero 2.0. Bytte till Space2U och sedan dess har WP sajten fungerat felfritt. mvh Pål |
||
![]() |
![]() |
#189 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Rött på hela panelen idag, över en timma. Nä nu är det dags att flytta allt viktigt det här håller inte längre.
|
|||
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Administratör
|
För en gångs skull är mitt också nere trots att det ligger på gamla binero. Väldigt väldigt rött idag, ja. Lyckligtvis inget viktigt för min del.
Stängt ämne |
|
|