Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Skillnad mellan Binero 1.0 och 2.0 i prestanda

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-10, 09:31 #1
captaindoes avatar
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
captaindoes avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
Jag skulle uppskatta om ni kunde fixa ert fakturasystem.

Det är irriterande att få fakturor på domäner som jag har tagit bort från mitt konto sedan tidigare. Jag har behövt kontakta er support 3 gånger den senaste månaden eftersom ert fakturasystem inte fungerar.
captaindoe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-02-13, 20:27 #2
captaindoes avatar
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
captaindoes avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Det finns lite olika metoder idag för att avsluta en domän:

1. I förtid genom att stänga av förnyelsen för domänen.
2. När man väl får fakturan, så kan man redigera fakturan i fråga och ta bort domänerna direkt.

Kolla här: http://blogg.binero.se/2012/01/uppda...ntrollpanelen/ (Redigera faktura samt fakturering av domäner).

Om du har förslag på förbättringar om hur du helst vill ha det så återkom till mig enligt kontaktuppgifterna i tidigare inlägg.
Mina förslag på förbättringar är att alternativ två faktiskt fungerar, och man inte möts av en röd text som konstaterar "Fakturans status tillåter tyvärr inga förändringar."

Börjar verkligen bli dags på att byta till en annan domänleverantör. Börjar bli ordentligt irriterad nu.

Senast redigerad av captaindoe den 2012-02-13 klockan 20:29
captaindoe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-02-14, 15:09 #3
captaindoes avatar
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
captaindoe captaindoe är inte uppkopplad
Flitig postare
captaindoes avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Inlägg: 431
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Som kund kan man dock inte redigera fakturan om den är för gammal, har för mig det är ett par veckor eller liknande. Då behöver man nämligen kontakta vår ekonomiavdelning för att få hjälp.
Då hjälper alternativ 2 inte i mitt läge, eftersom ni skickar påminnelser på fakturor på domäner som jag inte ens har kontot.
captaindoe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017