FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hittade det här Youtube-klippet och undrar om det är någon som faktiskt har träffat en så snygg tjej på en datingsite!??
http://www.youtube.com/watch?v=RUROhNrGADw Jag har inte använt datingsiter men funderar på om jag skulle testa och försöka hitta en tjej...om datingsiterna håller sån här kvalitet så känns det definitivt som att man letar på fel ställen på nätet. Självklart lär det ju gå 100 fula tjejer på 1 snygg tjej eller är det någon annan som kan ge lite input? Den siten som hon nämner http://jagodu.com har jag aldrig hört talas om..det enda jag känner till är typ match men kostar förjävla massa pengar...jagodu verkar gratis..nån som provat?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En "superseriös sida" och en tjej som behöver anstränga sig för att bokstavera namnet
![]() ![]() Naturligtvis har man lättare att träffa en partner "utan hjälp" om man ser bra ut, är framgångsrik, känd, rik, social, karismatisk, intelligent eller har några andra egenskaper som många uppskattar. Därmed inte sagt att alla medlemmar på Match.com saknar sådana egenskaper.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-01-26 klockan 14:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Känns som halvtafflig (läs: uppenbar) marknadsföring via Youtube. Läser man taggarna till videon blir det ännu mer uppenbart. Därmed inte sagt att nämnda dejtingsajt skulle vara dålig för det. Det har jag ingen som helst aning om.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Klart det finns både "snygga" killar och tjejer på datingsiter. "problemet" är knappast att hitta personer man finner attraktiva, även om det är 1 av 100 du känner är det, så finns det så många användare, i alla fall på vissa siter, att det är högvis med intressanta personer.
Problemet är snarare för killar att bli hörd och besvarad, när många tjejer får stora mängder mail etc. Och stora mängder av dem är mer eller mindre oseriösa. Lite i linje med hur det är ute faktiskt... Och då tar vi bara med chansen till en första date, sedan finns det ett antal ytterligare problem med datingsiter, som jag inte tar upp här, som minskar chansen att det blir något på sikt. Men, ja, de "snygga" tjejer du ser på siterna, hittar säkert i lika hög utsträckning som alla andra en partner (och den killen kan vara du! ![]() Kan för övrigt bara hålla med ovanstående med. Denna film var ju ett relativt platt försök till marknadsföring... Citat:
Senast redigerad av Björn den 2012-01-26 klockan 14:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
tack för svar!
Har nån av er testat någon site där ni har hittat lite trevliga tjejer (snygga, roliga, trevlig, ordentliga)? Sen gör det mig inget om dom marknadsför på det här viset sålänge det finns ett bra utbud av tjejer och att det inte kostar mig förjävligt mycket pengar som dom flesta siterna verkar kosta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du är riktig förespråkare för tjänsten verkar det som ![]() Enligt dig finns ni i "i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet": http://www.wn.se/t1048780.html Tänk att företaget bakom sidan du gärna frågar om också finns i Stockholmsområdet Lilla Essingen i fina lokaler precis intill vattnet, enligt deras företagsregistrering. Även de arbetar med Django, php java, mySql, Ruby och Python ... som ni enligt annonsen. Sammanträffande? ![]() Nja, om inte kan du ju hälsa på de på lunchen ![]() Senast redigerad av Helix den 2012-01-26 klockan 15:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vänta nu... Snygg? Nej.
Ja, jag vet att smak är subjektivt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men varför frågar du, bara att testa om det är gratis och/eller ta en lunch med företaget bakom om de är era grannar av ett rent sammanträffande eller? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågar för att jag tyckte tjejen i fråga var snygg! :P
|
||