FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vill du ha in folk så är det först och främst gratis medlemskap som gäller. Sedan väl inne kan du erbjuda en plustjänst som kostar pengar, detta ska man dock inte se utifrån.
Min erfarenhet av communitys (ej sex) är att ibland kan det nästan vara för mycket saker där som bara gör det rörigt för användaren. Bodycontact är en sida som det verkar gå bra för, kolla lite hur de gör och hur sidan fungerar. Själv tror jag det räcker att man har ett fotoalbum, fria meddelande och en webbcam chat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
BC vet jag är väldigt enkelt uppbygt, och det går väldigt bra för dom, utan tvekan. Skillnaden är väl att BC anser jag inte som en community lika mycket som en kontaktsida, och jag vill ha något mitt emellan, en community som även erbjuder tjänster för direktkontakt. Basic saker vad jag erbjuder på sidan: Profilsida Gästbok Forum Klotterplank Grupper Noveller Bloggar Annonser Bild/Film-galleri ex. Har väl inte direkt tänkt miminalisera innehållet av funktioner. Men saker kan ju såklart göra sidan rörig för det. Om man ska fokusera på simplicitet kan förstås vara en nyckelfråga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|