FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
jag har tänkt att via vår adminpanel ska man kunna logga in på sina binero-mail som öppnas i en iframe. Problemet är att den då först kommer till inloggningen. JAg vill kunna "posta" inloggningen via tex aspx.cs... dvs jag vill kunna i min posta anv och lösenord till sidan INNAN jag ladda den i iframe, på så sätt kommer användaren direkt till sitt mailkonto... går detta att göra? finns det någon script som klara av detta? Senast redigerad av naak2803 den 2011-12-14 klockan 17:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var kommer kundernas Binero-lösenord ifrån? Ska du spara dem på din site?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag har extremt svårt att se att Binero skulle tillåta en sån integration. Kör en integration mot Roundcube som du hostar istället, den authar mot pop/imap och har färdiga moduler för SSO.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
ex. jag ÄGER www.test.se sen kan vilka som helst bli medlem på min sida. alla får i sintur en epostadress som är fö[email protected]. dvs, JAG äger fortf alla mailadresser... så då lär inte binero ha något emot detta... jag får väl dela med mig av mina anv och lösenord om jag vill Senast redigerad av naak2803 den 2011-12-15 klockan 00:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Det finns imap / pop3 klienter i PHP.. Vet dock inte hur mycket av dem som fungera i binero miljö. Har själv funderat på att skriva en pop3 / imap klient bara för test inloggning uppgifter med.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Då är väl bättre att du gör en mailalias system, dvs som vi hade på linux.se förut, dvs användare få ett mailalias , som var @linux.se , som sedan vidarebefordrar mailen vidare till riktigt epost adress.
Jag antar att @test.se är en slask tjänst, dvs man skall kunna ha en tmp mailadress? Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|