FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Förstår inte riktigt hur folk klarar av tangentbord med så små knappar, hur kommer det sig tror ni?
Är ni uppfödda med laptops, eller är det bara något som ni tycker ser bättre ut? Måste säga det att jag skriver mycket snabbare, och hittar knapparna lättare på ett tangentbord med uppskjutna knappar. Har testat flera med små knappar, som vissa nämnt i tråden, och klarar verkligen inte av att skriva snabb kod på dom. Det kanske duger för att chatta eller skriva på forum, men spelar man eller kodar tycker jag personligen att det måste vara på med höga knappar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Peronligen gillar jag ett platt tangentbord med korta tangenter. Så lite muskelkraft som möjligt att lyfta fingrar etc.
http://www.logitech.com/sv-se/keyboa...d/devices/4740 Bakbelysta tangenter så man ser om nätterna. Senast redigerad av njoy den 2011-12-15 klockan 01:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Det här inlägget är skrivet med viss ironisk ton. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag kan varmt rekommendera Logitech Illuminated. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Enig!
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Framför allt är det en vanesak. Jag gillade inte riktigt tangentbordet på min första laptop efter att alltid ha kört stationärt men efter en kortare tids invänjning funkade det minst lika bra.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() http://www.99.se/kringutrustning/106...entbordet.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() EDIT: Kanske borde tillägga att tangentbord (iaf förut) normalt höll i 3-4 månader hos mig, max. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|