Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Att sparka på någon som ligger ner?

Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere?
Ja - absolut 13 16.46%
Ja - om det görs snyggt 18 22.78%
Nej - inte alls 48 60.76%
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-15, 14:22 #1
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
robertsson robertsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 2 683
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Hej

Vi använder alltid driftbloggen.se som kanal för information om våra tjänster. När driftbloggen.se blev för överbelastad att vi själva inte kunde uppdatera den valde vi att börja använda Twitter och Facebook. Det borde vi givetvis något vi borde gjort mycket tidigare.

Vi har även flyttat driftbloggen till en ny samarbetspartner i samband med det inträffade. Detta är dock bara en del i det förbättringsarbete som just nu pågår.

Driftbloggen.se beskrev det som hände med e-posten och att den inte fungerade som den ska. Informationen nu gäller backupen och det är en separat situation.

Att vi har ett färdiginspelat välkomstmeddelande i telefon som informerar att man kan skicka mail till oss är inte så konstigt men givetvis olyckligt med tanke på omständigheterna under dessa dagar.

Så nej, vi stoppar inte huvudet i sanden och förnekar inte detta på något sätt. Att vi kan bli bättre i vår kommunikation med kunderna är dock något vi helt enkelt får ta till oss och jobba på i fortsättningen.

/Jimmie Eriksson
Vi har ganska olika åsikter i frågan. Om jag erbjöd en betaltjänst till hundra tusentals betalande kunder som varit nere i mer än några timmar så skulle jag använda varje kanal för att nå ut med information. I ert fall så hänvisades kunder som frågade om problemen på Facebook, efter 24 timmar, till en hemsida som var nere. Aldrig någonsin nämndes nått på Loopia.se trots den stora omfattningen. Oavsett hur man vrider eller vänder på det så stoppade ni huvudet i sanden.

Helt uppenbart var att ni priorioterade att sälja till nya kunder, istället för att behålla nuvarande kunder och då är det inte mer än rätt att konkurrenterna tar era nuvarande kunder!
robertsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
etik, konkurrens, moral, nertid


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017