Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Att sparka på någon som ligger ner?

Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere?
Ja - absolut 13 16.46%
Ja - om det görs snyggt 18 22.78%
Nej - inte alls 48 60.76%
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-08, 11:53 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Jag tycker det är riktigt fult och kommer själv aldrig någonsin att nappa på sådant. Att Gabor & Co på FS Data följer hack i häl på Binero nu är väl föga överraskande då samma sak gjordes på Surftown tidigare...

Sen om det funkar eller inte är en annan femma. Den stora massan låter sig ofta ledas runt av blindhundar om det inte är alltför extremt. Det är dessutom många som tipsat om just Binero i klagotrådarna på Facebook med IDG:s sista "webbhotelltest" i färskt minne

Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-08 klockan 11:57
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 14:45 #2
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Att Gabor & Co på FS Data följer hack i häl på Binero nu är väl föga överraskande då samma sak gjordes på Surftown tidigare...
Hack i häl? Det är 7 månader sedan FS Data lanserade kostnadsfri flytthjälp åt nya kunder, dessutom långt före min tid: http://www.fsdata.se/blogg/vill-du-b...i-hjalper-dig/

Jag blandar mig inte i resten av diskussionen, ni får alla ha er åsikt. Men kom inte med påståenden som inte ens har ett korn av sanning i sig. Det är minst lika fult.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 16:22 #3
Sunburned Sunburned är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av jgabor Visa inlägg
Hack i häl? Det är 7 månader sedan FS Data lanserade kostnadsfri flytthjälp åt nya kunder, dessutom långt före min tid: http://www.fsdata.se/blogg/vill-du-b...i-hjalper-dig/

Jag blandar mig inte i resten av diskussionen, ni får alla ha er åsikt. Men kom inte med påståenden som inte ens har ett korn av sanning i sig. Det är minst lika fult.
Tror inte att någon hade sett blogginlägget självmant från i maj om de var inne på er sida igår, det låg för långt bak i tiden. En sån tur att ni gjorde en påminnelse idag! Den är fö mycket välskriven, den andas inte missunnande eller sura påhopp.

http://www.fsdata.se/blogg/paminnels...ta-webbhotell/
Sunburned är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 16:29 #4
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av Sunburned Visa inlägg
Tror inte att någon hade sett blogginlägget självmant från i maj om de var inne på er sida igår, det låg för långt bak i tiden. En sån tur att ni gjorde en påminnelse idag! Den är fö mycket välskriven, den andas inte missunnande eller sura påhopp.

http://www.fsdata.se/blogg/paminnels...ta-webbhotell/
Fast tartareandesire nämnde ju oss specifikt eftersom han hade läst om vår påminnelse, och därmed menade att vi följde någon "hack i häl" med en tjänst vi har erbjudit i över ett halvår. Det var det jag reagerade på.

Men tack för de vänliga orden, jag vidarebefordrar dem till Sulo. (Eller är det så att min ironimätare behöver byta batteri…? Man vet aldrig på WN nu för tiden.)
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 16:50 #5
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av jgabor Visa inlägg
Fast tartareandesire nämnde ju oss specifikt eftersom han hade läst om vår påminnelse, och därmed menade att vi följde någon "hack i häl" med en tjänst vi har erbjudit i över ett halvår. Det var det jag reagerade på.

Men tack för de vänliga orden, jag vidarebefordrar dem till Sulo. (Eller är det så att min ironimätare behöver byta batteri…? Man vet aldrig på WN nu för tiden.)
Är övertygad om att du kunde tyda mina ord rätt. Ett förslag för framtida inlägg är att alltid hänvisa till en gammal post för att klargöra och undvika missförstånd i affekt ;-)
Sunburned är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
etik, konkurrens, moral, nertid

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017