FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det förstår väl vem som helst, att jag inte på allvar tror att Binero medvetet försöker lura sina kunder. Formulerade mig med ett verktyg kallat ironi. Men jag ska formulera mig i klartext framöver så slipper vi onödiga diskussioner. Vidare avtackar jag mig gärna svordomar!
Problemet som jag belyser är däremot allvarligt och kan leda till att man betalar dubbla fakturor om man inte har koll! Vad du, Fredrik, var sur på idag vet jag inte men om du vill diskutera vidare och nödvändigtvis måste svära så kan du väl PM:a så slipper de andra se det. Man kan hålla en vänligt ton och samtidigt få sagt det man vill. Nu har TS sagt sitt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Senast redigerad av web2k den 2011-12-07 klockan 03:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag tycker dock fortfarande att det är otroligt dålig stil att skriva något sånt om ett företag, utan grundlag d.vs. Det spelar ingen roll "hur du menade det" de som nu googlar "binero faktura" och ser att binero är bedragare och lurar lär ju tolka det ur sitt sammanhang. (denna tråden rankar som #5) på sökordet. Om man vänder på det, hur hade du (eller alla andra) uppskattat att folk i ett forum felaktigt påstod att ert företag begår brott, att ni medvetet lurade de du gör affärer med? Min gissning är att dom flesta hade blivit oerhört irriterad. Sen hurvida felet faktiskt är där eller inte ska jag inte lägga mig i, har själv inte upplevt felet på mitt konto, men tvivlar inte på att det är där för andra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|