FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har flyttat och skapat indentiska kopior hos City N.. och där rullar samma sidor på utan problem.... Skulle dock behöva fler konton hos CityN för att flytta allt
![]() |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Någon som vet hur man får ut kvitton från binero? Jag fick nämligen inga när jag förnyade några domäner.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
fan Binero, julhälsningen man fick nyss, färgkorra!!
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fan Binero, kom igen. Fixa supporten nu så att jag kan jobba vidare. Har testat alla work-around jag kan komma på. Nu pallar jag inte mer. Vägrar skriva om tabellen med risk för felaktigheter. KOM IGEN!
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte tala om att jag vet, dock har jag ett tips.
Du skriver en ticket till dem och frågar? |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det verkar som om det är en ny funktion i 2.0 att inte visa ett riktigt kvitto vid betalning eller att skicka ut några. Men jag antar att det dom erbjuder i kontrollpanelen möjligtvis kan klassas som ett kvitto, men särskilt snyggt är det inte jämfört med förr.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror inte det där inlägget kommer göra så mycket för din sida tyvärr : )
Alla ni som är så missnöjda med Binero, har ni verkligen försökt prata med dem om vad ni är missnöjda med? De ska ju vara det vänligaste webbhotellet så de borde ju vara villiga att lyssna och ta till sig. Funkar inte det så får ni väl klaga på rejta.se och reco.se. Det är ju två sidor som de inte kan kontrollera (inte styrda av affiliate-inkomster såsom alla andra sidor om bra webbhotell). Då kanske det sker en snabbare förändring. |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/Live long and prosper - fortfarande frustrerad |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm typiskt att just när man skall sätta sig och pilla lite så ligger hela Binero nere...
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
Stängt ämne |