FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom det nu har gått x antal veckor och jag ännu inte fått svar via supporten så frågar jag här istället.
Vad har hänt med Lendo de senaste 2-3 månaderna? De har fungerat bra tidigare, men på flera hundra leads har jag helt plötsligt 0 sales och såg nu att det kommit in en klumpsumma för sales genererade förra månaden, vilket i statistiken visar 0 st. Denna månad står fortfarande på 0. Har de börjat godkänna manuellt månadsvis i efterhand eller är det fel i statistiken? Otroligt frustrerande |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har haft samma problem med Coolstuff hos Tradedoubler. Lade om det till Affiliator och där funkar det. Mycket märkligt.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Sedan 27e november har vi inte fått in några avslut/sales på Comviq.
Brukar komma sales dagligen annars. Fler som kör Comviq-programmet och uppmärksammat detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som fått in de förlorade avsluten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under perioden 27 november till 2 december spårades inte avslut i Comviqs program. Vi kommer retroaktivt att ersätta berörda partners för utebliven försäljning med en ersättning baserad på genererad försäljning för samma period under föregående vecka. Berörda partners kommer att kontaktas direkt gällande detta. Sedan i lördags fungerar spårningen i programmet som vanligt igen. Vi beklagar givetvis detta, och ni får gärna höra av er till Comviqs programansvarige för vidare frågor eller önskemål. Hälsningar, Publisherteamet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|