FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte hunnit ta upp det med dem ännu men ska definitivt göra det.. Kom på att jag upplevt det ett flertal gånger nu.
Det är säkert inte hos dem felet ligger men det är upp till dem att få det att fungera kan jag tycka. Tur att de har sån generös och bra support, då finns det hopp ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det man möjligtvis kan göra är att byta leverantör men det tar ju sin lilla stund. Jag tror att om kortbetalningar är problem just nu så har nog Binero vetskap om detta men ofta är det längre än 1 dags arbete att byta eller ändra i leverantörs avtal osv. Skicka ett support ärende med frågan och sedan får du nog ett vettigt svar tillbaka från dom kan jag tro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jaa, jag får göra det
![]() Tycker inte om när saker inte vill fungera bara. Men så är det generellt i samhället tycker jag, man blir så van och bekväm med alla förenklingar att man inte vet vad man ska ta sig till när det inte fungerar. Man borde kanske vara glad NÄR saker fungerar istället ![]() Tack för perspektiv ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|