FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ok, intet nytt under solen i det inlägget. Min sida må i dina ögon enbart vara en spam-sida. Men jämfört med ditt inlägg är min sida en ocean av kunskap.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tog du till dig kritiken då? Jag antog att du lyssnat på föregående talare i tråden och ändrat sidan utefter deras förslag och har inte tittat på vad som stått tidigare.
Din titel: <title>Vinterjacka – billiga, snygga och varma vinterjackor online!</title> Rubrik 1 <h1 id="logo"><a href="http://vinterjacka.org">Vinterjackor</a></h1> Rubrik 2, 3 och 4 <h2>Köp en varm och snygg vinterjacka billigt på nätet!</h2> <h2>Snygga och varma vinterjackor online</h2> <h2>Dam, herr och barn vinterjacka</h2> Rubrik 5 <h3>Att välja rätt vinterjacka</h3> Rubrik 6 <h3>Sponsorer</h3> <- Lyckades hitta en rubrik utan nyckelordet Din nyckelordsdensitet ligger på över 5% (det är väldigt högt och är en spamindikator). Sen kan man ju fråga sig hur relevant det är att ranka på vinterjack* om du vill tjäna pengar på Adsense eller affiliate - men det är en helt annan historia. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|