FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
finns de på något annat nätverk?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du kunde ju ha kollat i TD-tråden: http://www.wn.se/t24070-15-79.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Wordon hörde jag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
många tack!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Hur funkar det för er som bytt till Halebop på Wordon? Samma konverteringsgrad eller går det bättre/sämre?
För mig är det lite tidigt att dra några slutsatser. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Efter drygt en vecka kan jag definitivt säga att WordOn är bättre än Tradedoubler.
Jag har under denna tid fått 4 sales för abonnemang på min kontantkortssida, något jag inte ens marknadsför. Detta att jämföra med månaderna med tradedoubler och 100-tals kontantkorts-sales men tydligen inga spårade abonnemangs-sales. Tillägg: Saleraten har minskat med 2%-enheter vilket givetvis inte är så kul. Vad har ni andra för förhållande mellan sales och iSales för Halebop på wordon? Själv har jag drygt lika många isales med 0 kr ersättning som sales. Senast redigerad av Erik Stenman den 2011-10-24 klockan 17:56 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag erbjuder ju mina tjänster som affiliatekonstult, främst till annonsörer, men du kanske vore intresserad av att jag kollar på spårningen från ditt perspektiv som affiliate? Det finns ett par tester man kan göra och sen finns det ju felkällor som är bra att ha koll på.
Hur många sales har du totalt? Det kanske är för litet underlag att göra tester på tänkte jag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|