FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tragiska är att den här typen av företag (som verkar inom en rad branscher, inte bara nätrelaterat) har inga problem att hitta säljare idag. Den höga ungdomsarbetslösheten gör att det är lätt att locka nytt folk. Man bör inte klandra dessa och behandla säljarna illa utan ansvaret ligger hos de som står bakom. Ibland kan man tycka att det är alltför lätt att starta företag i Sverige.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Eller att vissa företagare är för blåögda och går på tokgalna "erbjudanden" på telefon. Å andra sidan är det ju lätt för mig att säga som är mer eller mindre insatt. För en äldre småjordbrukare som använder hemdatorn till bokföringen, att läsa nyheter och maila är det nog lite annorlunda.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Förstår inte hur man kan sova gott om nätterna genom att bedriva sådan verksamhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men hela katalogsvängen och numera webbsvängen börja bli riktigt oseriöst. Tyvärr slå de tillbaka till dem som vill jobba schyst.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|