Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Dammsugarpåsar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-09-04, 20:05 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av danieldate Visa inlägg
Har väldigt svårt att tänka mig att företaget som ligger bakom enbart säljer dammsugarpåsar. Låter som en oerhört dålig idé om jag ska vara ärlig. Om man nu städer och ska dammsuga så låter det mer sannolikt att man åker ner till affären än att man ska knappa sig in på en hemsida och vänta på leverans.

För att ta ett exempel: http://www.dammsugarpasar.nu/ är en del av inkclub.
Ja, fast vem går in på en annan webbplats och köper en bläckpatron om de ska städa? Dammsugarpasar.nu kan i princip ses som ett företag som endast säljer dammsugarpåsar och det är inte alls en dålig idé - det har fungerat bra och jag tycker själv det är väldigt smidigt. Man beställer ju inte påsar när den sista är full och dessutom erbjuds även "prenumerationer". I dagens stressade samhälle planerar folk sina liv mer än någonsin tidigare.
Oläst 2011-09-05, 10:49 #2
plura plura är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
plura plura är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Ja, fast vem går in på en annan webbplats och köper en bläckpatron om de ska städa? Dammsugarpasar.nu kan i princip ses som ett företag som endast säljer dammsugarpåsar och det är inte alls en dålig idé - det har fungerat bra och jag tycker själv det är väldigt smidigt. Man beställer ju inte påsar när den sista är full och dessutom erbjuds även "prenumerationer". I dagens stressade samhälle planerar folk sina liv mer än någonsin tidigare.
Det jag syftade på är givetvis att företagen bakom nischen skjuter in kapital från annat håll till marknadsföring :- )

"Man beställer ju inte påsar när den sista är full" Du har du en poäng, antagligen jag som planerar dåligt ;- )
plura är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017