FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jim!
Man kan peera med Portlane, Men det vinner inte Adminior på förutom att ha snabba vägar mellan portlane och Admininor. Vad jag vet så köper inte Adminor någon transit av Portlane, Och på så vis inte använder deras nät för att ta sig ut. Så vitt jag vet så har dom bara port80. http://bgp.he.net/AS51701 Senast redigerad av ZynX den 2011-08-22 klockan 10:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
AS16150 = Telelocation AS42708 = Portlane Så jo, transit via Portlane finnes, slående bör det inte spela någon större roll - precis som jag sa. Men som vanligt försöker gotserved leka internet hero, lite det jag sa innan också ![]() Vanlig peer finns med flertalet större internetlevarantörer här i sverige - vilket borde betyda riktigt snabb responstid mot slutkund: AS-ALLTELE, AS-OWNIT, AS-GOTANET, AS-SITIC (Telia, Tyfon osv) mfl. Jag rekommenderar starkt Adminor.net med andra ord ![]() Dels baserat på fakta, dels baserat på egen erfarenhet (hostat större delen av mina miljöer där senaste 2-3åren) Senast redigerad av Jine den 2011-08-23 klockan 04:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Då fick jag mera klarhet om hur det var. Men det är ju inte konstigt att du starkt rekommenderar Adminor eftersom du jobbar för dom ? ![]() Senast redigerad av ZynX den 2011-08-23 klockan 10:44 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|