Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


CityNetwork: Varningar och fel

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-08-09, 17:15 #1
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Hej Jens - Tråkigt att höra att det blivit en miss i att återkomma till dig. Vi har som mål att aldrig låta någon vänta mer än 2 timmar på mail. Detta håller vi allt som oftast - dock vid olika problem eller vid eventuell nertid - drar det ofta iväg då vi inte klarar volymen. Nu i sommar har det också varit tillfällen (som du sett i tråden) som inte varit bra nog. Något vi absolut kommer se över.

När det gäller telefonsupporten så publicerar vi en rapport varje månad så att alla kunder kan se exakt vad som gäller i vår telefonkö mm. Vi har som mål att nå en sittid under 1 minut väntetid. Som du ser på rapporten nedan ligger vi på några sekunder över en minut de flesta månaderna - så inte riktigt målet men nära. I juni väntade den som väntade längst 22 minuter.

http://www.citynetwork.se/support/supportrapport-juni/

Hursom - som svar på din fråga är det du gick igenom inte accepterbart och ger oss bara mer råg i ryggen för att vi måste bättra oss. Stora massan får både kunnig och snabba svar - men det är inte ok att någon slinker emellan på det sättet du har gjort. Vi är ledsna för det och hoppas vi får chansen att visa vad vi går för en annan gång.

Lycka till!
johan1234 är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017