Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Tycker du WN`s Sälj/köp avdelning fungerar bra?

Visa resultat för omröstning: Tycker du det är dags för en förbättring i WN`s Köp&Sälj?
Nej, är nöjd, ändra inget! 19 23.17%
Ja, En förbättring av något slag behövs verkligen! 51 62.20%
Neutral! 12 14.63%
Antal röster: 82. Du får inte rösta i den här omröstningen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-07-25, 15:19 #26
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
Standard joo

Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Det är du som anser att domänen är värd x kronor, någon annan anser y kronor. Det är så det fungerar. Sen så tycker jag inte att man kan förvänta sig att någon som sysslar med köp/sälj osv. ska köpa en domän för det fulla värdet eftersom alla vill göra en vinst. Jag har dock full förståelse för att man som säljare vill ha så mycket betalt som möjligt.
Blev nog ett missförstånd, självklart är en domän endast värd vad någon är beredd att betala för den, det jag försöker säga är att man ska väl lika gärna kunna posta ett bättre dyrare domän till salu på wn som ett 100 kronors? ska det begränsas av att många inte orkar längre PGA allt strul här?
Redan nu ser man attityden "Wn är inte rätt ställe för premiumdomäner" Jag fattar bara inte varför det ska behöva vara så... När det finns seriösa köpare men pengar här på forumet också.
Jag tex själv är beredd att betala upp till 20-40.000 kr för rätt domäner (inom vissa kategorier som jag letar efter just nu), men folk som sitter på dem vågar inte ens lista dem till salu på wn för blir så mycket snack.

Kul att se så många röstat, fortsätt rösta. Vore kul också att se ägarna på wn i denna tråd, kommer förbättringar ske? eller ska de va kvar som det är?

Senast redigerad av knullis den 2011-07-25 klockan 15:23
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017