FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Tycker du det är dags för en förbättring i WN`s Köp&Sälj? | |||
Nej, är nöjd, ändra inget! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 23.17% |
Ja, En förbättring av något slag behövs verkligen! |
51 | 62.20% |
Neutral! |
12 | 14.63% |
Antal röster: 82. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
nä nu helvete stämmer inte mina siffror för fem öre? ska fan inte delta i denna diskussion mer, försökte få fram en diskussion/omröstning om vad folk tycker, för att hjälpa till att förbättra. Blir bara lack om jag fortsätter diskutera, så stiger ur diskussionen, har ändå gjort min röst hörd tror jag, det som ett forum handlar om.
Hittils visar omröstningen att 52% tycker försäljningsdelen borde förbättras..... Börjar kännas som att det är en öm tå jag trampar på när jag ens tar upp förslag om denna förbättring. Men wn är inte mitt så givetvis ska ni sköta eran köp&säljavdelning som ni önskar, och om det inte passar mig eller resterande medlemmar får vi väl gå någon annanstans som du säger, känns bara inte som det är rätt sätt att bemötas på av moderatorer när man försöker hjälpa till. Senast redigerad av knullis den 2011-07-22 klockan 20:31 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-07-22 klockan 20:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||