Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Lessmore, är det något att ha?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-07-14, 00:14 #1
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Lätt att det i dessa diskussioner blir vitt eller svart medan livet och affärsrelationer väl oftast är olika nyanser av grått.

Visst är kundvård viktigt, liksom att vara tydlig och ibland sträcka sig mer än vad som egentligen behövs utifrån ingångna avtal. Men det finns en annan sida av det också, de som "sköter sig" och det är väl de som i slutändan får betala för denna extra kundvård om inte företagen har en hemlig pengapåse eller vill minska sin vinst.

När det gäller övertydligheten för avtal etc så tycker jag att det bör tillämpas för privatpersoner men för företag tycker jag att man kan kräva lite mer. Här är det ju inte ovanligt med långa avtal och uppsägningstider - själv har jag automatisk 5-årig förlängning av hyresavtalet och inte kan jag komma mitt i och säga att nu vill jag flytta och tro att det kan gå på en månad eller två.
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017