FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena
Funderar på att springa iväg och köpa mig en extern skärm idag. Sitter med en Macbook 13.3" Early 2008 och känner att jag behöver större arbetsyta när jag jobbar med t.ex. webbdesign, photoshop osv. Kommer inte att spela något eller se på film på skärmen. Jag tror mig inte behöva någon superskärm då jag inte sitter och t.ex. finlirar foto-editering utan det är främst arbetsytan jag vill åt. Prisklass runt 2000:- har jag tänkt mig. Vill ha minst 24". Så! Hittade denna skärmen på webbhallen: http://www.webhallen.com/hardvara/13..._2ms_svart-ros Några tankar om den? Tips på andra skärmar? Vill helst kunna köpa över disk i GBG då jag är alldeles för otålig för att vänta på postorder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Äsch... Skitsamma gör en chansning och köper den där
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låter som att du gjort ett bra köp iaf
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker du har gjort ett klokt val, Linuus.
Bra skräm för bra pengar. ![]() Skriv sen hur nöjd du är, om den fungerar bra osv ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Säkerligen väldigt mycket arbetsyta för pengarna men när du ändå köper, kanske skall du satsa på att få en skärm med 1920x1200 i stället för som på denna 1920x1080. Du kanske får betala några hundralappar mer men får samtidigt lite mer utrymme i höjdled på skärmen. En tanke, bara men oavsett vad du köper blir det ett lyft från 1280x800 som du har idag =) Mvh // Henrik J |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Än så länge är jag nöjd! |
||