Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Adwords, avstängd utan förklaring.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-22, 17:03 #1
Floridasidan Floridasidan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av heavenclouds Visa inlägg
Blev du kickad från Adwords? Det har jag aldrig hört :P Dock så vet jag att man kan bli kickad från Adsense, om det var det du menade? Eller annonserade du i Adwords och blev avstängd från att få annonsera mera?

Om du syftar på Adsense så är svaret; ja. Helt utan anledning blev jag avstängd och jag fick inte prata med någon, trots att jag hade nära 20'000 kr innestående. De är verkligen oprofessionella på Google.
Jo AdWords är det, kontot är inte stängt men siten är inaktiverad så inga annonser visas.
Tycker det är helt sjukt dålig kundvård men det är ju de som förlorar intäkter på det.
Kommer nog ta bort Adsense också och skrota allt som har med Google att göra. De verkar vilja detaljstyra hela världen men högmod går före fall heter det och även omde är stora idag kan det ändra sig, se hur det gick med Alta Vista t.ex.
Floridasidan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-06-22, 17:06 #2
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Floridasidan Visa inlägg
Jo AdWords är det, kontot är inte stängt men siten är inaktiverad så inga annonser visas.
Tycker det är helt sjukt dålig kundvård men det är ju de som förlorar intäkter på det.
Kommer nog ta bort Adsense också och skrota allt som har med Google att göra. De verkar vilja detaljstyra hela världen men högmod går före fall heter det och även omde är stora idag kan det ändra sig, se hur det gick med Alta Vista t.ex.
Det var ändå en väldigt stor skillnad. När adwords upptäcker något som bryter mot deras riktlinjer så stänger dom av kampanjen. Ändra som sagt till php och includes så ska du se att det funkar.
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-06-22, 17:19 #3
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman Visa inlägg
Det var ändå en väldigt stor skillnad. När adwords upptäcker något som bryter mot deras riktlinjer så stänger dom av kampanjen. Ändra som sagt till php och includes så ska du se att det funkar.
Jag har aldrig sagt att kontot blivit stängt. Problemet är att de ju som sagt inte velat berätta vad som skulle bryta mot riktlinjerna.
Jag ska börja jobba med detta efter semestern, känns som det blir riktigt mycket tid att lägga på att få rätt på allt bara p.g.a. något formellt som inte har någon betydelse för sidans innehåll.
Floridasidan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
adwords, avstängd

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:09.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017