FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
De länkar jag har på sidan fungerar, vet inte om något skiljer?
Sen vet jag inte heller hur jag ska se på kakan om den är bra eller inte: http://www.gratiskontantkort.se/telenor/ Kan det vara så att kontantkort registreras men inte abonnemang? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Det där låter skrämmande, jag förstår inte riktigt vad du menar. Rapporterar tele2 ibland sales med 0 kronors ersättning, både för abb. och kont.kort?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
Trycker någon på min Tele2 länk och köper ett Comviq surf, porterar ett kontantkort eller skaffar nytt kontant så reggas de som en sale, men jag får inte en spänn. ![]() Och sedan självklart samma sak åt andra hållet, trycker någon på Comviq länk och köper ett Tele2 abb så blir det en sale men resultatet blir 0kr ![]() ![]() Kanske försöka migrera ut dessa som kanabaliserar på sig själva från TD och köra på alternativa affilprog. Känn som man blir blåst i onödan. Senast redigerad av BarateaU den 2011-06-22 klockan 14:06 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag fick kompensation av Telenor igår för maj och juni. Verkar som tracking legat nere och att de kompenserat..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har testat länken du använder och det verkar fungera som det ska, utifrån dessa tre enkla test -givetvis kan det vara något annat fel med spårningen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|