FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är på dej eftersom att det var din site jag hittade det fejkade testet på, du förnekar det sen och säger att jag skickade testet, med de andra bilderna som din avatar vill jag visa att du inte ser ut att veta vad man får göra och inte. Din simpson avatar visar det.
Hackningen av siten blir jag arg för, det ska ingen råka ut för!! ![]() Men visa mailet du fick, det är hur som helst en person som inte är en ängel som visas i mailet. /mvh Oidomio. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vem fan krypterar inte lösenorden på sina användare? Kan ju vara det absolut dummaste. Blir så otroligt lack för det "skadar" inte ägaren av siten så mycket, men det kan förstöra enormt mycket för användarna. |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Webbplatsägaren "förtjänar" att hackas, men däremot så förtjänar inte användarna att bli exponerade. Det är synd.
Som tur är inte jag registrerad där och det kan man ju vara förfärligt glad för. Det är oansvarigt att inte skydda sina användare överhuvudtaget. Alla kan ju bli hackade, men man kan inte exponera alla sina användare på det viset. Sedan tycker jag Oidomio är sällsynt löjlig i den här tråden. Antipiratbyråns mini-me. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Inte fan förtjänar man att bli hackad eller våldtagen, även om man kanske inte tänkt igenom vad ens egna handlande kan få för konsekvenser och vad detta provocerar fram hos andra? Du kan inte vara seriös nu. Inse fakta - de allra flesta som bygger hemsidor av olika slag har väldigt lite koll på säkerhetsfrågor, precis som väldigt få inser andra risker i vår värld, men skall man då anse det rätt att de drabbas av andra personers brott/illvilja? Jag tycker inte det.
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det är så otroligt korkat! Nu vet alla att gratisteori.se är osäkert och nästintill medverkar till att sprida personliga användaruppgifter. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|