Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Loopia rätt eller fel?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-28, 09:54 #5
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Sen kan man ju fråga sig om det verkligen gynnar företaget att bete sig på det viset? Oavsett om de sedan har juridiskt rätt eller inte. Tyvärr går väl utvecklingen mot support och kundvård á la Elgiganten på alla områden. Trist men alla vill ju ha billiga produkter... Då blir det som det blir.
Nej helt klart, jag är fortfarande irriterad på Canal Digital att dom inte kunde vara lite schyssta och kommer knappast att bli kund där igen. Vad jag menade är att det alltid är konsumentens skyldighet att hålla koll på hur avtalen ser ut och jag tror nog att vi överlag är alldeles för dåliga på att läsa vad det egentligen är vi förbinder oss till när vi köper en tjänst.

Jag tycker att man kan vara lite schysst om det är missat med nån dag hit eller dit, men börjar det handla om 2 veckor eller mer så får nog konsumenten skylla sig själv.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
loopia


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017