Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Fly AdFair!!!

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-05-05, 10:35 #1
miika miika är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2009
miika miika är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2009
Standard Så här har man gjort i Finland

Citat:
Ursprungligen postat av ensomvet Visa inlägg
Ett bra sätt är att ta kontakt med annonsören för vilka kampanjer man kört och fråga om de verkställt utbetalning till det aktuella nätverket.
I Finland har publishers gjort en thread av alla annonsörer, som inte har betalt sina räkningar. Jag vet inte om det är lagligt i Sverige men jag tror att det har hjälpt.

En del affiliates har kontaktat annonsörer direkt. Enligt forum-inlägg har det verkligen väkt båda annonsörer och nätverk.

Cheers,
Miika
miika är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-05-06, 19:49 #2
ensomvet ensomvet är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
ensomvet ensomvet är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
Citat:
Ursprungligen postat av miika Visa inlägg
I Finland har publishers gjort en thread av alla annonsörer, som inte har betalt sina räkningar. Jag vet inte om det är lagligt i Sverige men jag tror att det har hjälpt.

En del affiliates har kontaktat annonsörer direkt. Enligt forum-inlägg har det verkligen väkt båda annonsörer och nätverk.

Cheers,
Miika
Det är säkert inga problem att göra samma sak i Sverige. Denna tråd bör ha en fullständig uppmärksamhet, då vi vet från säkra källor att detta företag kommer att starta i Stockholm, och tydligen redan anställt personer för detta ändamål.
De betalar bra löner, men vem vill jobba där. Det är inga problem att betala bra så länge man inte betalar publisher. Lyd mitt råd, arbeta inte med detta affiliate nätverk
ensomvet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017