FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det mesta kan göras remote idag så akuta ärenden skall inte ta så lång tid och bör generera många nöjda kunder.
Har man dock inte så väl fungerande it miljö så blir det många sömnlösa nätter för jouren ;-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Tex så har jag blivit väckt mitt i natten av en kund som ringde akut för att hans mail inte fungerade, efter att ha masat mig ur sängen och kollat så visade det sig att han missat domänförnyelsen hos SE-Direkt, jag blev iaf inte glad.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ang SE-Direkt exemplet så var det endast ett extremfall för att visa att alla personer inte förstår vad ordet akut betyder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
IT-miljön är nog inte det som orsakar flest joursamtal, det är kunder som exempelvis tycker att ett glömt lösenord är ett driftproblem och något som jouren ska åtgärda.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|