FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Det finns 1 anledning till att jag ogillar att göra affärer med personer som utger sig för att vara företagare, men i verkligheten inte är det.
Jag ber dig nu sista gången kekke att ta bort tråden, och att inte uppmana dig mer att verkligen få en ordentlig tvistlösning, Min bolags jurist säger att detta bör fortast möjligt tas bort, illa kvickt! Det är straff bart att utge sig för att vara företagare och att gå ut med osann uppgift riktad emot företag enligt Paragraferna. paragraf 7 kommer att inträffa om detta inte tas bort helt från denna hemsida! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Även om han inte är en egen företagare så har han gjort dig en tjänst som du borde betalat för stämmer inte det?
Och vad är anledningen till att du inte gör affärer med folk som utger sig för att vara företagare? Du kan ju inte bara skriva att det är en anledning och sedan avsluta meningen på det sättet. Jag tycker personligen att du medför dålig stämning i forumet.. Och jag förstår att denna tråden skapades för att varna andra men det känns som att det kunde hanterats via PM från administratör eller liknande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Googla lite på honom, finns flashbacktråd med handel av narkotika och annat. (Nån webshop reggad i hans namn)
Varnade för honom här i forumet tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har även för mig att jag har stängt av den här användaren tidigare. Nu är det iaf gjort igen.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad säger avtalet?....
Nä, trodde väl inte att det fanns ett .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har aldrig utgett mig ifrån att vara eller ha ett företag.
Personen i fråga ville utveckla en hemsida tillsammans med mig, och det blev aldrig av. Istället frågade han på Skype om jag kunde implementera ett litet mini-cms på hans hemsida. Detta tog några timmar och jag skulle få 300kr. Personen satte sedan inte över pengarna och svarade inte på skype, wn eller mail. Ringde honom och då sa han att han skulle sätta över pengar, men nu har det gått 1 månad och varken pengar eller ens ett litet meddelande finns från honom. PS. Admin kan ta bort tråden Senast redigerad av Kekke den 2011-05-02 klockan 20:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vill bara flika in att även jag har haft problem med denna personen och styrka varningen
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|