Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Upp som en sol, ner som en pannkaka

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-27, 23:16 #18
hejs avatar
hej hej är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 151
hej hej är inte uppkopplad
Medlem
hejs avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 151
Resedagboken? Det känns som att "alla" som reste för 10 år sedan skrev om sina äventyr där, medan de flesta idag kommunicerar via den personliga bloggen eller Facebook.

Sedan har vi ju helgon som absolut inte var lika stort som Lunarstorm, men besöktes av väldigt många. När det kommer till QX/Qruiser ser det lite annorlunda ut. Jag är övertygad om att de förlorat besökare pga Facebook, men de riktar sig till en grupp som inte tar så stor plats i andra communities. Så det finns fortfarande en målgrupp. Och fortsätter vi med gaysajterna så finns Sylvester och Sylvia, som var rätt stora för sisådär 10-15 år sedan. Idag använder nog _ingen_ de nätverken.

Nyare exempel... Jaiku? Bloggy? Blev inte så där jättestora, men båda två fick smaka på Twitters envälde (trots att Jaiku och Bloggy har många bra funktioner som Twitter inte har).

Till sist tänker jag på prisjämförelsesajterna. Prisjakt har väl slagit Kelkoo för ett bra tag sedan. Men hur är det med Pricerunner? Det känns som att Prisjakt är det som folk väljer nu, man orkar inte hålla på att recensera samma produkt på X antal olika sajter.

Senast redigerad av hej den 2011-04-27 klockan 23:27 Anledning: tillade flera sajter
hej är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017