Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

iPhone html "app" problematik...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-04-23, 14:01 #1
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2010
Xaero Xaero är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av P3N Visa inlägg
Xaero: Kan ju vara ditt uttalande ovan som gjorde att en del tyckte att du inte hade koll... Dvs "nästan tvärtom faktiskt" uttalandet.

Jag kan också berätta (även om jag tycker det är lite onödigt att behöva) att jag visste om att man var tvungen att köra WMware och använda annat OS redan innan. Det var givetvis därför jag tyckte det var mycket "meck"... för ett sådant litet problem/lösning.

Sen vet jag inte var "Förövrigt... Google is your friend. " passar in?
(Jag frågade ju för att det bevisligen inte gick att hitta någon lösning på nätet och inte heller här tydligen)

Men är väl tyvärr så att det finns fler som vill verka pålästa än att faktiskt hålla sig till topic och vara innovativa och prova saker... tyvärr. Men man hoppas ju ibland att det finns.
Du ställde frågan som om du inte visste. Hur vill du att jag ska kunna tolka det? Jag ville bara hjälpa dig eftersom du ställer frågor. Då missförstod jag vad du menade eller vad du var ute efter och får be om ursäkt.
Xaero är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-04-23, 21:01 #2
P3N P3N är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
P3N P3N är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
Ursäkten mottagen Och accepterad. Så då går vi vidare.

Jag ställde frågan "Nån som har något tips på hur man kan lösa det hela och hålla igång javascriptet?"
Och nu har vi iallafall kommit fram till att det inte går att hålla igång javascriptet och därmed måste appen vara framme och telefonen får inte gå i viloläge för att alarmfunktionen skall fungera.

Jag tackar för visat intresse från alla
P3N är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017