| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Är ju inte skärmen som sådan som är problemet. Är ju att den slutar köra javascript...
Det verkar som om det funkar om man stänger av den automatiska låsningen och använder knappen på toppen på iPhonen för att stänga skärmen ![]() Tror nog att i långa loppet får de öppna upp lite på det hela så att man kan komma åt mer via html5/Javascript och låta de applikationerna också jobba i bakgrunden. Borde vara den "rätta" vägen att gå. Om nu inte pengarna får styra... för mycket. Det ena behöver ju inte utesluta det andra...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Lite sökning på nätet hade inte skadat dig ![]() http://web.archiveorange.com/archive...rRKgi2UGAW4BbQ Senast redigerad av jayzee den 2011-04-17 klockan 19:58 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
"Själva anledningen till att telefonen går i sömnläge är att den skall spara på batteriet" - Ja, något uppenbart.
"hade processerna fortsatts köra hade det inte hjälpt så mycket" - Va? Då hade det ju funkat? "Lite sökning på nätet hade inte skadat dig" - Onödigt Efter lite testande så är det bara att ge upp och hoppas på uppdateringar i framtiden. Finns bara ett sätt att få alarmet/javascriptet att funka. 'Inställningar' - 'Allmänt' - 'Autolås' och markera 'Aldrig' och sen inte låsa telefonen eller lämna "webb appen". Den lär väl ändå ligga på laddning när man sover... Men jag lade in en funktion som gör att man kan få skärmen svart så inte skärmen lyser i sovrummet iallafall. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Banned
|
Varför använda din funktion när alarmet i telefonen funkar alldeles utmärkt?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Tja, om man vill somna/vakna eller bara vakna till radio. Men det är ju så klart en smaksak. Funkar ju som radio också.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tydligen. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
Citat:
Menade givetvis DIN kommentar... Inte googlandet... Fanns ju en anledning till att jag till sist frågade här om någon visste något knep. Jag visste redan innan att det finns begränsningar efter en massa timmars googlande och då blir man lätt lite kinkig med sådana kommentarer... |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|