Citat:
Ursprungligen postat av knullis
vilken är enligt dig den effektivaste metoden för att förstöra för konkurrenter i google via blackhat metoder? jag frågar inte detta PGA att jag vill förstöra för mina konkurenter frågar PGA jag har konkurenter som kämpar med att svartlista mina sidor i google .
förstöra menar jag få konkurenter att falla på sökord eventuellt bli bannade i google
|
Ännu en av dessa svåra frågor där experterna inte är ense
De flesta tror att det är möjligt att få en konkurrent att tappa positioner i serpen genom att köra t.ex. en s.k Xrumer-blast mot dem (ett program som kan generera miljontals olika länkar). Dock så brukar sajten, särskilt om den är äldre, komma tillbaka starkare än tidigare.
En länk är trots allt en länk
Tänkte också passa på att visa Er hur ett typiskt program ser ut. Nu jobbar inte jag främst mot Sverige men om jag gjorde det så skulle jag främst använda det här programmet.
Här kan Ni se mig skapa ett flertal bloggar relativt fort. I jämförelse med andra program som skapar bloggar på engelska och amerikanska sajter så är detta rejält långsamt. Det här programmet kan man nämligen själv programmera så att det funkar även på internationella sajter (t.ex. svenska)
http://www.screencast.com/users/Jaco...f-f3ff65d6a078