FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Har pillat ihop sidan Torrentsidor.nu (http://torrentsidor.nu) och vill gärna ha feedback på vad som är bra, mindre bra, kasst. En sak jag är osäker på är vilka parametrar som ska finnas med efter namnet på torrentsidan. Just nu är det kategori, registrering, typ och betyg. Är någon av dessa överflödig, kan jag behöva lägga till någon annan? All feedback är välkommen! /Fredrik-s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det val man gör i filter-listorna syns sedan två gånger. Väljer jag t.ex. "Film" och söker så finns film sedan med två gånger i listan
![]() Det hade kanske varit bra om man kunde göra flera val i listorna. T.ex. att man kan välja både "Öppen" registrering och "Krävs ej" samtidigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Får fixa det där med att det dyker upp två gånger i listan. Bra idé att man kanske vill söka på flera, ska byta det till checkboxar istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är det fixat så man kan ha flera val under registrering.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det kan vara bra att den visar alla sidor oavsett registreringstyp om man inte väljer någon checkbox.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite styling på form tror jag skulle vara bra
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm blir det inte det? När jag kollar så blir det en standard som används när det inte finns någon favoicon. Vad kör du för webbläsare?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |