FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det hemska vore om IKEA höjer korvpriset på samma sätt som loopia med 60%, då skulle jag bli väldigt ledsen.....
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ref: http://www.ikea.com/ms/sv_SE/restaur...staurant4.html Jag tror trots allt att många andra slutkunder, skulle anse att aktören har forsatt konkurrenskraftiga priser. Eller skulle du packa in barn och fru i bilen igen för att ta dig till Jysk eller Mio etc. för att korven gått upp med tre spänn på IKEA? För mig är kanske inte korvpriset det viktigaste med IKEA för mig ..men det kanske bara är jag... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men frågan är ju då om IKEA ska fortsätta att gå med förlust på erbjudanden för kunder som inte gynnar deras kärnverksamhet. Eller om den satsningen, istället ska läggas på att förhöja kundupplevelsen i varuhuset och möblernas komfort och kvalitet för kärnverksamhetens kunder..? (själv ogillar jag faktumet att sakna vissa skruvar när jag sätter ihop en Billy-bokhylla - vem gör inte det?). Jmfr. http://www.wn.se/showpost.php?p=20400266&postcount=17 ..eller som en av Loopias grundare uttryckte det, som svar till en representant för ett annat webbhotells lågpriskampanj för en tid sedan: http://twitter.com/#!/jonathansulo/s...45116476030976 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|