| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Kontakta leverantören. OEM-skivor & OEM-licenser är värdelösa utom på just den datormodellen dom levererades med...
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Microsofts OEM-skivor (som brukar användas för servrar) är ofta samma oavsett vem du köpt servern av. Men, hans licens hette tydligt 'HP', så den kan skilja. Oftast är det drivrutiner som skiljer. Jag skulle kontaktat HP i detta fallet. Några hundralappar brukar det kosta. För konsumentdatorer är skillnaderna enorma - särskilt om det är en XP. Då kan du glömma att ens försöka med en av Microsofts OEM-skivor för att installera om datorn med den på- klistrade licensen. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
TPB hade tyvärr inget att erbjuda. Har finkammat hp:s supportwebb för beställning av ersättningsskiva, men ingen lycka där heller.
Någon som har länk till HP där man kan beställa ny skiva? Eller är det bättre att ringa? |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|