FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg att det hade spridit sig till flashback också. Han gör bara bort sig mer och mer!
Hade killen lagt all kraft han måste ha lagt på sån här skit på något vettigt så hade han säkert kunnat gå långt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tänkte tipsa om ett "monsterinlägg" på min blogg i ämnet, som är tänkt som helgläsning.
Jag har även skrivit en stor del av inlägget tillägnat många frågor jag fått av WN-läsare, så jag tror att det kan vara lite skoj för flera av er att läsa. (Eftersom det finns röster på WN som inte gillar att jag länkar till egna inlägg, så blir det en avgränsad Googlesökning istället: http://wp.nu/at7d |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
(Kanske inte är så konstigt när det inte är tillåtet för någon annan att göra det)
Senast redigerad av kalasboll den 2011-03-04 klockan 16:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
|
Förvisso sant, men det finns ju å andra sidan en viss skillnad mellan kommersiell och ideell sida, men det är bara min åsikt. Struntsamma - jag löser det på det där sättet varierande med att ha det i signaturen...så slipper energi spillas på struntsaker..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nej jag tycker också att det är löjligt då man inte ens får länka till någon av sina sidor om det så är efterfrågat.
Men "OnT": Hur går en sådan här anmälan och följdprocess till? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.internetsweden.se/ är nere, har det ett samband med detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Hänger inte med, var molnet nere?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Eget service-stopp kanske?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
|
Har ärendet gått vidare? Är polisanmälan under bearbetning?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|