FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Båda två går att köra som sidebar i webbläsaren samt har halvdana webbgränssnitt för mobiler. Är ni flera personer är det bättre att gå all-in på Basecamp. ![]() http://basecamphq.com/ Senast redigerad av Adestro den 2011-03-10 klockan 20:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag brukar använda huvudet men tyvärr är det så mycket som snurrar runt där uppe - men jag ska kika över Rainlendar nu.
Jag letar också efter något liknande och helst gratis - samt smidigt. Engelska/Svenska spelar ingen roll men helst Svenska. Känns som att jag får ta och gå igenom tråden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Google calendar + iphone/ipod touch synch är underbart. Allt är ordnat och man kan se till att få notifikation 10 min innan man ska, säg äta lunch. Är man vid datorn får man en pop-up, är man på språng får man en push notification på iphonen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur gör ni som "delar" med flera.
Dvs flera skall se vad som händer och behöver göras. Dvs via dator och t.ex. iphone, ser google's vanliga mailtjänst som en möjlighet då den har cal osv. Remember the milk ser lovande ut osså |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kör Google Calendar och den suveräna appen Business Calendar på min android.
Har även använt google tasks lite och även det fungerar bra. Jag ska dock börja ett nytt jobb inom kort med en del ansvar och möten så jag kommer nog se över mina rutiner för detta då. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag använder notepad i BlackBerry. ;-P Skriver upp vad som skall göras i veckan och bockar av mot veckoslutet. Det skall nog nämnas att arbetsuppgifterna i mitt fall är ganska likvärdiga från vecka till vecka och dessutom aldrig fler än 10-15 st.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Testade todoist som någon tipsade om ovan. Slutade med att jag köpte en prenumeration av pro-versionen redan efter några minuter. Sjukt smidigt!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|