FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilken webbläsare använder du? | |||
Chrome |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 39.78% |
Firefox |
36 | 38.71% |
Safari |
7 | 7.53% |
Opera |
5 | 5.38% |
IE |
6 | 6.45% |
Annan (kommentera) |
2 | 2.15% |
Antal röster: 93. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Man blir ju lite förundrad. Men det är ditt val ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Har kört Firefox sedan det kom. Det senaste året har jag dock installerat Chrome också, eftersom FF (sedan runt v.3) har seriösa minneshanterings-problem när man surfar mycket på t.ex. Youtube. FF är fortfarande händigast överlag, men Chrome kan ligga och tugga tung flash i evinnerlighet utan att behöva startas om. Om Chrome bara fixar bättre meny och plugins (skiftnyckeln är ju helt jävla hopplös) kanske jag byter helt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt mig utav Firefox, ett ganska bra tag. Men nu har jag installerat Chrome också, eftersom Firefox inte riktigt vill fungera som det ska för mig. Och jag är nöjd med Chrome. Och, jag hade nog inte klarat mig utan firebug.
Det verkar inte vara särskilt många som använder sig utav IE? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Web developer är också trevlig att ha. Det som är irriterande med Chrome är att det är så mycket man behöver ändra för att få webbläsaren som man vill, samtidigt som jag inte vill att Google ska ta över allt.
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är inte förvånad över huvud taget faktiskt, det är ganska uppenbart att det inte är särskilt många som använder IE här. Och det håller jag med dig om, haha.
Senast redigerad av William den 2011-03-02 klockan 23:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Och tartareandesire's svar var ju inget direkt svar utan mer "gillar inte google's framgång". Men just nu står det lika, intressant ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Finns det något lika komplett alternativ till web developer? Har man något som fungerar precis som man vill utan problem och som man är van vid så byter man inte gärna ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-03 klockan 15:49 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle vara kul att se hur resultatet blir när firefox 4 är klart och har fått rulla ett tag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hemma använder jag Opera och till viss del Chrome.
Opera för att den har funktioner som jag lärt mig älska genom åren, bl.a. rocket gestures, notes, RSS-läsaren, site prefs och Dragonfly. Flikgrupperingsfunktionen är också användbar för en sån som mig med ungefär 40 flikar öppna. Chrome använder jag för att den är snabb, har ett enkelt och rappt GUI men oftast för att jag har för många flikar öppna i Opera. När det blir för många flikar i Chrome (! ![]() För jobb/utveckling ser det ut på samma sätt förutom att man kontrollerar att saker och ting funkar som de ska i IE. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|