| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Håller med föregående, ingen större grej om de lyckas återställa allt vilket de verkar kunna göra. Hade varit betydligt sämre om de förlorade allt.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Men vad f*n! Vi har inte kommit åt vår gmail under hela dagen och det här förklarar ju varför.
Ibland är det bra att vara paranoid och att inte lita på någon annan än sig själv. Jag tar egna säkerhetskopior på alla ingående mail, innan de hamnar på vårt Google Apps/gmail. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det står heller ingenting om detta drabbar googles företagsanvändare, dom använder ju samma plattform. Att kontona fortfarande inte är återställda efter 15 timmar verkar dock inte lovande. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Administratör
|
Är det inte tvärtom? Inte så många företagsanvändare alls av Hotmail? De flesta förväntar sig mycket mindre av dom? Hade det gällt MS hade nog de flesta inte ens förväntat sig att de kommer att få sin data återställd. Nu litar däremot många på att inget kunnat gå så fel. Det är i alla fall min uppfattning.
__________________
eldefors.com - Personlig (teknik)-blogg |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|