Citat:
Ursprungligen postat av Sweely
Jag hittar länkar till sajten oavsett vart jag kollar. Vet inte vad du gör fel, men en vild gissning är att du skriver in domänen med å-ä-ö. Det ska du inte göra.
Privatlånguiden.se > http://www.xn--privatlnguiden-rib.se/ - testa att klistra in det i Yahoo! Site Explorer
Jag anser att du har fel. Ta dig en titt på kommentarerna som lämnats - de är alla relaterade till ämnet. Är det xRumer som varit i farten och lämnat genuina, relaterade kommentarer på blogginlägg så skaffar jag mig det riktigt snart kan jag säga dig
Det hela är väl en mild form av spam kan man väl säga. Kommentarerna är relaterade till innehållet trots allt.
|
Relaterade ämnen till lån?
"Amber says:
April 28, 2010 at
Interesting! I like the concept of your blog though it’s about cheating but it helps giving others an idea, that most married person experience. I am looking forward to hear more advice and different point of views from you guys. Thank you."
Nej, du har antagligen rätt. Dock så har de fortfarande använt sig av blackhat.
Antagligen så har de plockat fram en vanlig lista över bloggar med dofollow med hjälp av Xrumer, Scrapebox eller något annat verktyg och därefter manuellt slängt in kommentarer. Dock så har de uppenbarligen skitit i vad bloggen handlar om.
Om du läser G:s guidelines så ser du tydligt att det rör sig om Blackhat. Å andra sidan så använder sig många av de etablerade spelarna bra mycket fulare metoder än så men det förändrar egentligen ingenting