FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
"Vafaan händer det inte mig för!" - Var då min första tanke när jag såg titeln. Hehe
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, jag vann inga pengar faktiskt
![]() Men det hade nog varit riktigt kul och vunnit en sån stor summa pengar. Tyvärr tror jag att man hade fått oönskade vänner och samtidigt ett knäpp i skallen. Blir svårt att hantera så mycket pengar. Se bara på dom som vunnit nu, dom vet inte vad dom ska göra med pengarna. Svårt liksom och föreställa sig så fruktansvärt mycket pengar, tror ni inte det? En sån summa finns bara i ens drömmar. Men jag hade nog som sagt - Byggs hus - Köpt upp domäner med en nettoinkomst på 100.000-200.000/månaden - Skänkt pengar till välgörenhet - Delat ut till stipendium till framgångsrika entreprenörer mellan 18-25 år i Västernorrland, Jämtland och Medelpad för att främja utvecklingen av unga företagare - Startat företag - Levt på räntan livet ut |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller så gjorde du det ;-)
Men idag när du skulle börja shoppa loss: http://www.wn.se/showthread.php?p=20394233#post20394233 så insåg du att du skulle komma i ett svårt förhandlingsläge framöver här på wn, finns ju risk att det blir svårare att pruta om säljaren vet din budget, om man säger så... Grattis till vinsten!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Man vet aldrig
![]() Citat:
Senast redigerad av Doctor.Data den 2011-02-23 klockan 13:23 Anledning: Tog bort ovidkommande trams från min sida |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Antar att det är dig dom skrev om på Aftonbladet, fast stod 124 miljoner där.
Grattis som fan!! Är riktigt glad för dig :-) !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hatar sånna här trådar. Då börjar man känna sig ledsen för att man faktiskt inte har 124 miljoner.
Det viktigaste är nog att inte gå ut med vem man är, för det tjänar man ingenting på. Jag hade nog köpt någon fet fastighet. Kanske en herrgård och lite hästar. Sen hade jag haft en fest för alla vänner i någto varmt land och sagt att det går väldigt bra med företaget just nu och jag verkligen vill unna alla detta. Det tråkiga är att jag varken skulle kunna hålla tyst om det eller faktiskt överhuvudtaget aldrig vinna. (jag spelar inte på lotto) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|