FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Läs gärna hela texten.
Jag vad vann 123 miljoner ikväll på Lotto. Har spelat i sex år men aldrig vunnit något alls, bara några småsummor och ikväll small det verkligen till. Min fru ligger och gråter och familjen är i chock mer eller mindre. Själv är jag helt mållös och vet inte vad jag ska ta mig till. Det står på Svensk Spel att dom söker vinnaren men jag får inte tag på dom och vet inte heller vart jag ska ringa för att verkligen få veta om det är jag som har vunnit. Alla nummer stämmer men allting bara snurrar i huvudet på mig och jag är illamående av den chock som finns nu. Vad ska jag göra? Jag vill göra följande - Köpa domäner - Starta bolag - Skänka pengar till välgörenhet - Bygga hus - Resa till världens alla hörn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
OM detta stämmer, som känns lite tveksamt då man inte direkt brukar gå ut med att man vunnit (exempel är filmen Lottery Ticket), så kan jag inget annat än att gratulera.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Instämmer med ovanstående. Om du vunnit kanske du borde ta bort denna tråd.
Annars är ett tips att inte låta pengarna förstöra ditt liv på något sätt. Sedan kan du fundera på om det verkligen är något du vill ändra på i ditt liv. Om du bara köper massor med saker hej vilt så blir du inte lyckligare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klart jag skämtar
![]() Jag skulle göra följande: - Bygga hus - Resa - Köpa domäner som drar in 100.000-200.000/månaden netto - Leva på räntan - Starta bolag = skapa jobb - Skänka till välgörenhet Edit: Finns ingen spoiler i detta forum ![]() Senast redigerad av Doctor.Data den 2011-02-20 klockan 00:15 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
erkänn, du gick på någon sorts scam och frugan din verkligen låg och grät?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Fan att det inte var sant! Jag som genast satte igång och började fila på en scam!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag tänkte "jisses varför skylta med en sån vinst - få maffian och RSV och 1000 tiggare på sig direkt
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|