FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror det bästa du kan göra är att inte svara alls.
Deras kunden lär ju bli fly förbannade när de inte får något svar från support, och sen när de med den riktiga supporten kommer fram till att fel domän var felet så kanske de tänker om. Alternativt ger dom lite roliga svar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skapa ett mailfilter som bouncar mailen.
Problem solved. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du har erbjudit dem att köpa domänen av dig. De vill inte köpa den.
Svara inte på mailen. Vidarebefordra dem till rätt e-post i det fall att du känner dig god. Eller bara ignorera dem. Företaget som du "delar" domän med har inte gjort dig något ont, så du har ingen anledning att driva med deras kunder. Det är trist att mailen hamnar fel, men det är lika lite deras fel som ditt eget. Du kan ju knappast hålla dem ansvariga för att de har korkade/slarviga kunder. Eller? Jag får intrycket av att du irriterar dig på att de inte vill köpa domänen av dig. Det kanske är dumsålt av dem. Men de har inte någon skyldighet att köpa någonting som de inte vill ha och bör inte straffas av dig för den sakens skull. Hur dumt det än må vara. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|