FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har haft en blogspot-blogg runt två veckor nu och har över femton inlägg skrivna med över 100 ord i varje inlägg och jag är inte godkänd utav Adsense ännu... är dom verkligen såhär sega på att kontrollera ens ansökan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp. Regel #1 när det kommer till Google: förvänta dig aldrig svar. Google är ett skitföretag när det kommer till kundtjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja, deras mål är ju att all information man behöver ska finnas tillgänglig och så är ju också fallet till 99,99%. Sedan är det inget problem för mer prioriterade kunder och samarbetspartners att komma i kontakt med företaget.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror inte Sweely var helt seriös när han sa att det var deras regel #1.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Why not? I hans situation är det ju i princip omöjligt att komma i kontakt med Google, såvida ingen anställd råkar svara i hjälpforumet.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Va? Nu förstår jag inte alls ditt svar. Jag tror att Sweely är mycket väl medveten om att det inte står på Google-kontorens whiteboard att "DU SKALL ICKE SVARA PÅ VÅRA KUNDERS FRÅGOR"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Orka. Ingen tolkade honom nog SÅ bokstavligt.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|