FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
@danielmarklund: Vilket lands lagar gäller för innehåll på Er tjänst? Eller det kanske framgår i villkoren?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Försöker ladda upp en databas från en wordpress-sida, den ligger på totalt 3mb och någon tabell ligger på cirka 500kb, men de importeras ej. Finns det en begränsning som är lite snäv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Är sidan enbart för LAMP? Hittar nämligen inget alls för .NET eller Sharepoint etc...
klart kul projekt, men lite riskfyllt att basera sig på externt moln, ni kan ju inte pilla på sakerna själv eller garantera något väl? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Citat:
När du lägger till en databas i panelen finns det mer information om detta. Du får gärna beskriva problemet mer ingående i ett mail till support(a)startawebbhotell.se Citat:
Externt moln är inte riskfyllt om du tror det. Det är snarare motsatsen, Amazon ser till att hårdvara, internetanslutning och elförsörjning fungerar. Bättre driftsäkerhet alltså där de garanterar en upptid på över 99%. Om någon av servrarna i molnet går sönder så går ingen information förlorad då den alltid finns sparad på minst två ställen. Vi å andra sidan har full kontroll på mjukvaran vilket gör att vi kan "pilla på sakerna själv" hur mycket vi vill. Så visst kan vi tillsammans med Amazon garantera. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, en sak jag noterade väldigt snabbt är att när man går in på sidan med AdBlock 2.2.28 i Safari så ser man inte sidan.
Detta är nog ganska allvarligt då det finns en del folk som kör AdBlock i dagens webläsare. Titta på filmen och de såg bra ut. Senast redigerad av acidflash den 2011-01-28 klockan 23:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Förövrigt måste jag tala om att det är verkar vara en supertjänst. Jag kunde inte hitta så mycket att klaga på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Är sidan fortfarande blockad? Vilken version av Safari kör du? Vad använder du för blocklists? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kommer testa och troligtvis använda denna tjänst till kunder. Låter riktigt bra!
När tror ni det blir klart så man kan beställa domännamn via webbhotellet också till sina kunder? Senast redigerad av cantonc den 2011-02-02 klockan 18:36 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag hitta att det är Ukranian filters som ställer till det, så ska du försöka fixa de är det den du ska kolla på =) http://adblock.oasis.org.ua/banlist.txt |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|