FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om du inte ens har ett eget forum så måste egensajt ha begått något fel eftersom de redirectar till ett forum.
Mitt förslag är att kräva ersättning för de förlorade dagarna + eventuell vinst du skulle gjort under tiden (inkomst / mån * dagar sidan var nere), och sedan byta till en leverantör som faktiskt svarar snabbt på dina mail och telefonsamtal. Finns säkerligen ett flertal sådana leverantörer här på WN. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
skulle inte hända. Ersättning för hostingen däremot och någon form av kompensation, det är ju möjligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
- Sajten finns inte blablabla... Tack för alla svar och tips! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Byt till one.com, dom har ingen neretid alls typ - på 4 år snart, har flera hemsidor där, så har jag inte haft någon neretid nästan. Bara en gång och det var miss från min sida :P Dock finns de för och nackdelar med one men det är en annan femma ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
nej.. jag har inte ord för hur dåligt det är att gå till one.. nej nej.. och nertid har dom. nej.. det är det enda jag får ur mig just nu.. inte one! speciellt inte för lancelot som behöver något stabilt och kraftfullt för siter som ger pengar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag har flera sajter på one, bl.a en stor fet musik portal, en till är på väg, några hemsidor för några kunder (artister för er som e nyfikna) - och ingeting där har krånglat sig heller. Alltid ska det vara fel med någon hos någon/några och sedan ska man dra alla över en kamm, men jag kan förstå dig dennis. Sen om han har en site som ger pengar kan han lika gärna ha vps eller något :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|