FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag får många besökare från google och google har indexerat nästan allt. Däremot så rankar jag ändå dåligt. Mitt råd är att slänga upp material så fort du har det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I övrigt föreslår jag minst 250 ord på varje undersida. Det underlättar ens SEO markant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är väldigt lite text per undersida men texten är unik för varje undersida.
Undersidorna rankar för väldigt specifika sökord; ett för varje sida. Det jag ville säga är att jag varken tror att google tycker bättre eller sämre om en sida beroende på hur många sidor den har vid lansering. Det som däremot spelar roll är användare av sidan som sedan kan länka till de olika sidorna. Det går inte att få inlänkar direkt till alla sidor om man inte publicerar allt på en gång. Se även till att ha tydliga dela-knappar och övriga möjligheter för användarna att sprida din sida. Men jag kan ha helt fel. Min teori är i alla fall att nu när alla sidor väl är indexerade på min sida så gäller det att skaffa inlänkar och bättre trust hos google för domänen. Då kan jag förhoppningsvis gå upp till 3000-5000 ub/dag till slutet av året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Meddelande borttaget
Senast redigerad av kippex den 2011-01-23 klockan 17:21 Anledning: NM |
||